První turnaj mladších žáků

Ze všech Štírů si museli mladší žáci na svoji zápasovou premiéru počkat nejdéle. O to větší bylo ale jejich natěšení a radost. Možnosti volného místa v mikrobusu využili i někteří rodiče. Po strastiplné cestě Strakonicemi nakonec nacházíme místní halu a nic nebrání tomu, aby turnaj započal. Zazní pár taktických pokynů, halu rozezvučí štírský pokřik a jde se do boje. První utkání se Štíři utkali s Týnem nad Vltavou, kterému nasázeli 6 branek. Výborně chytající Kazda za svá záda pustil jen 4 míčky a vítězství bylo na světě. Další utkání se Strakonicemi bylo ale složitější. Domácí povzbuzeni celou řadou fanoušků, především z řad rodičů hýřili aktivitou a brzy si vypracovali vedení 4:1. To ale Štíry nepoložilo a postupně otočili skóre ve svůj prospěch na konečných 7:4. Poslední utkání ve skupině rozhodlo o tom, kdo se utká o první místo, nebo bude odsouzen bojovat o bronz. Štíři si v tomto duelu poradili s Pískem ve stylu start-cíl 9:2. Bylo tedy jasné, že budou atakovat nejvyšší mety. Ve finále se českobudějovičtí mladíci utkali s Týnem nad Vltavou, který už dokázali jednou porazit. Bohužel do tohoto zápasu nevstoupili příliš šťastně a brzy prohrávali. V polovině zápasu platil stav 4:2 pro Býky z Týna. Štíři ale ještě neřekli poslední sbohem a nesmířili se i s tak krásným druhým místem. Zvýšili svojí aktivitu a do konce zápasu dokázali srovnat na 4:4. Rozhodnout musela dovednostní soutěž. Hráči se chytli kolem ramen ve stylu Nagana, rozhodčí fouknul do píšťalky a záhájil trestná střílení. V nich byli Štíři 100 % úspěšní. Oba střelci se prosadili a David Kazda přidal dva bezchybné zákroky. Ve Strakonicích vypukla vlna radosti okořeněná náležitou „děkovačkou“ přítomným rodičům.

Komentář trenéra Jakuba Junga: „Velice se mi líbil výkon všech hráčů.  Před turnajem jsme si řekli, že se budeme snažit hlavně o přihrávku a pohyb. To hráči plnili ve všech utkáních. Zároveň mě potěšilo, že ačkoliv jsme několikrát prohrávali, tak hráči prokázali vůli a bojovnost utkání otočit.“

(jj)

Napsat komentář